Møt Naoufal Chaghouani, vår Key Account Manager i IMAS Group Germany i over 7 år. Naoufal fungerer som en viktig bro mellom IMAS operative avdelinger, inkludert salg, prosjektledelse og vår tekniske organisasjon. Her deler Naoufal sin innsikt om hvordan besøksdatalandskapet vil endre seg i løpet av de neste fem årene, spesielt dets økende betydning i nye sektorer.
Jobber som: Key Account Manager IMAS Group Germany
År hos IMAS: Litt mer enn 7 år
Hva jobber du med i IMAS?
Jeg fungerer som et slags grensesnitt mellom alle operative avdelinger ved IMAS Tyskland. Spesielt salg, prosjektledelse og vår tekniske organisasjon.
Hva liker du best med jobben din?
Jeg liker allsidigheten i jobben min og å samarbeide med forskjellige mennesker hos IMAS og på kundesiden.
Hvilke endringer forventer du i besøksdata i løpet av de neste 5 årene?
Jeg forventer at analyser blir stadig viktigere i alle bransjer. For eksempel har besøkstelling i varehandelen utviklet seg fra å bare telle antall personer inn og ut til dybdeanalyser av besøksatferd.
Vi kan også se en massiv økning i bruken av besøksdata i mer ukonvensjonelle miljøer som industrier.
Etter hvert som teknologien utvikler seg og AI blir mer utbredt, vil verdien av besøksdata bare vokse. Vi kan forvente forbedringer i både kvaliteten og variasjonen av data som samles inn. I tillegg vil selv ikke-konvensjonelle miljøer begynne å bruke besøksdata for å lette automatiseringen av ulike systemer gjennom grensesnittstøtte.
Hva liker du å gjøre når du ikke jobber i IMAS?
Jeg liker å spille sport og tilbringe kvalitetstid med min kone og våre to små barn på 1 og 4 år.
Om IMAS Group
Med over 30 000 installasjoner og flere hundre kunder spredt over hele Europa og Sørøst-Asia, har vi etablert sterke relasjoner med våre kunder og leverandører. Hovedkontoret for IMAS Groups nordiske virksomhet er i Sverige, hovedkontoret for Europa i Tyskland og for Sør-Sørøst-Asia i Thailand.
Yorumlar